szombat, január 17, 2009

sok hablaty

apropo. ma sikerult megtalalnom egy 300 lejes egeret. a laptop-omhoz. hat nem tuti? meg egy cucc amit nem fogok megvenni.

jovo hetvegen meg fel kene nezzek kolozsvarra. es vegyek vegre egy normalis nyari szep kis ruhat amibe legyek az eskuvon. ott messze.

es igy visszanezve a mult 2 szilvesztert:
- nagyon jo hogy fogszabajzom van. borzaszto volt elotte. eddig nem zavart mert nem tudtam milyen a szep. de igy most nagyon jo!
- dagadt voltam. vagyok?
- valtoztam. sokat. minden teren. en ugy erzem.

es mostmar tuti: cipo fuggo vagyok. majd holnap megmutatom mikeket vasaroltam magamnak. sokat. eleget. olyat amit ritkan fogok hordani. ha fogom egyaltalan. mert magassarku. ennyi :P

megyek en aludni mert jobb lessz..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom