kedd, január 06, 2009

ma valami hasznosat is csinaltam

ugy volt.. hogy a murnyo fonok neninktol.. nem kari penzt kaptunk, hanem ajandek bonokat. ezt most nem ecsetelem mennyire szornyu (ettol fogva paran elhataroztak hogy felmondanak) hanem inkabb azt meselem el hogy mit kezdtem vele!

ma valamikor 2 korul, elvettek az aramot. meg is adtak.. de mi ugyesen eljatszottuk hogy nem. es a neni haza kuldott mindenkit. mi gyorsan elhuztunk, es ennek vasarlas lett a vege.

szoval. praktikus dolgokat vettem:
- SD kartyat a gepembe! :D
- ablak torlot az automnak (mar jo ideje nem torol rendesen)
- hidratalo arc kremet
- kezkremet (anti-aging neutrogena)
- hajregeneralo mask

apam szornyulkodve kifejtette hogy milyen nemjol csinaltam. es bisztos nem is jo meretu ablaktorlot vettem.. es nem onnan kellet volna vasarolni es kulomben is hogy kepzelem!
aztan kiderult hogy megis ugyes voltam. tokeletesen paszol. (irja a hatan hogy paszol a kis twingohoz. mit kell ezen tulvacilalni?!?)
nok is tudnak ilyen dolgokat vasarolni! es antigelt is vehettem volna. csak nem volt kedvem cipelni! :D
pontosabban nok is barmit ugyesen el tudnak intezni az autokkal kapcsolatban. csak konyebb es neha szexisebb ha pasik rendezik el a piszkos munkat :D (ezzel most nem apamra celoztam. rmelem ezt mindenki ertette)

SD kartya meg egy a sok dolgok kozul ami allistamon volt egy ideje. nem tudom miert halaszgattam..
es a kence-ficek. hat azok kellenek. muszaj. kotelezo. tudom, sokan nem foglalkoznak ilyesmivel, de en szeretem ha minden rendben van rajtam.
es ti pasik mindig azt mondjatok a termeszetes not szeretitek. aham. csak az az osszes termeszetes akire mutattok tele van mindennel ahoz hogy ugy nezzen ki.

nem megyek bele a reszletekbe. a lenyeg az, hogy szerintem nem tulzom el. ha megis, azok kozul akik ismernek szemelyesen, szoljatok idoben hogy dolgozhassak rajta. kosziii! :*

UI: kulomben az egesz vasarlasbol az elektronika reszlegen ereztem legjobban magam. imadom oket. :D meg mindig! a kocsis reszleget is szeretem, csak ott mindig sok a pasi.. es furcsan neznek ram hogy mit keresek ott..

Nincsenek megjegyzések: