kedd, január 06, 2009

nem hiszem el!

emberek! megkaptam a jegyem sydney-be!
tenyleg megyek! februar 21-en utazom!
londonban szallok at! es van kb 7 oram hogy lassam londont is! ez annyira fantasztikus hogy nem is igaz! gyomorgorcsom lett.. komolyan.
meg mindig nem jon hogy elhidjem!
megyek Sydney-be! London!
es Boeing Qantas 747-el repulok!
es mar tervezik az osszes napjaim! mindent fogok latni!

Ur Isten! nem is tudom mit pakoljak? mindent? vagy semmit? meg mindig remeg a labam..
es ott 40 fokos meleg lessz februarban!
na megyek iszok kis vizet mert tenyleg begolyozok!


update:23:34
ezek autot is akarnak adni nekem! nem tudom ha ervenyes a jogsim ott.. es foleg nem hinnem hogy andi tud az ut masik oldalan vezetni! :))

1 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

Még nem is mondtam, de gratulálok Sydneyhez, legyél ügyes ott, fotózz sokat, jó buli lesz :)

Ami Londont illeti, szép hely, van mit látni, de nézd meg előre szerintem, hogy melyik reptérre érkezel és hogy onnan mikor, milyen buszok vannak a városba és vissza. Amikor én voltam, akkor a Luton reptérre érkeztünk és az út a központig jó 40 perc volt. Amúgy a buszok talán 20 percenként jártak.

Egyik haverom szerint egy fél nap vezetés után meg lehet szokni a fordított vezetést :), ezt már Londonban is megfigyelheted.

Vigyázz magadra , pussz.