péntek, január 02, 2009

szilveszter..

azon kivul hogy megis 30an indultunk.. es eleg keson ertunk oda hogy kellemetlen legyen anikonak, aki egesz csaladjaval egesz nap vart.. vegul jo vege lett.

mint mindig, a varadi bulik mindig jol sikerulnek. es altalaban nem a hely, nem a zene hanem a tarsasag teszi. :)
sokat nincs mit irni rolla. buli volt ezerrel. szerintem mindenki jol erezte magat. es remelhetoleg ugyanolyan jo evem lessz mint utoljara mikor varadon ekkora bulit veszeltem at szilveszterkor! :D

kb 4 ora alvas utan.. kezdtek a reszletek eszembe jutni.. es kezdtem egyre csendesebb lenni. na nem mert olyat csinaltam hogy jujujuj! egyaltalan nem. de neha jobb lenne ha nem emlekeznek beszelgetesekre peldaul..

es tegnap megkaptam a videokat 2007 es 2008as szilveszterekrol. nem ismertem fel a hangom. eloszor meg voltam rolla gyozodve hogy imola. tudom, tudom. ez nem ujdonsag. mindneki igy jar vele.. de utoljara mikor videon halottam magam kellemetlenebb volt. nem sokkal. mert meg mindig kenyeskedo hangom van. es meg mindig hulyesegeket beszelek a kameranak.. de turheto.

es hiaba torom meg az agyam.. nem tudok semmi erdekeset meselni. siman buliztunk. nagyot.
ja, izom lazam van. kene mar tornazni egy ici picit mert nem vicces ha az ember alig tud mozogni csak mert tancolt egy ejszakan keresztul.

Nincsenek megjegyzések: