szombat, augusztus 25, 2007

vasarlasok

ma gyarapitottam csesze kollekciom! :D anyu kicsit kiborult h mar lehet nincs hova tenni ;)) de nem tudtam ellenalni nekik! :D gyarapitottam egyik szeriat, illetve van mar irodai cseszem! vicces, zsirafos! ilyen:


na meg szekrenyt is vettem az ujj szobamba.. azon is kiborult anyam. szerintem hippis. szerintem vicces :P vaszon oldalai vannak. es az ajto resze ugy nyilik mint egy sotetito ;)) fel kell huzni. vicces na. ez van. meg nem nottem ki az ilyesmit. es utalom a komoly butrokat.

ezen kivul, hatarozottan rossz otlet ha anyu es en egy bevasarlo koszpontban vagyunk. foleg apu nelkul. vettunk ezt, azt :P

ja es ma raliztam ket kocsoggel. akik szant szandekkal lassitottak h ne tudjak haladni. persze h nyertem. a lampanal utol ertek. es rohogve szoltak h varosba nem szabad olyan gyorsan menni. kis pocsok. ha setalni akarnak ne kocsoval tegyek. es az onbizalmukert is tehetnenek valamit. ha csak egy kocsival tudnak bevagodni. kis pocsok. tele van a vilag ilyen kis idetlen pasikkal. hogy lehet igy ellni? mi lett a bagabisztos pasikkal? kihaltak? es miert nem tudjak mostanaban soha h mit akarnak? a f*sz kivan. szedjetek ossze magatokat!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kolozsváron vetted ezt a zsiráfost? Meg lehet tudni, hogy hol? És vajon van még belőle? :$

andi írta...

:)) nem kolozsvaron. de realban. valoszinu h minden realban van... ;)

Névtelen írta...

csak épp itt nincs Real... :p