kedd, augusztus 21, 2007

kluzsu sziti meg mindig rulz!

ma voltam kolozsvaron. es azt kell h mondjam.. az utobi masfel honapban ez a nap volt a legtutibb! ennel jobb nem volt miota ithon vagyok! mennyei volt! feludito. lett kis elet bennem. sot. mosolyogtam es rohogtem egy csomot! es vegre egy olyan emberrel toltottem a napom aki nem fogad el mindent ugy ahogy van es meg engedi maganak h felhaborodjon. es van velemenye. es ooolyan jooo volt! Laura baratnemmel vagyok most legjobban oszhangban. ez van. az egesz fizum arra fogom kolteni h kolozsvaron tolthessek minnel tobb idot. ha nem kapok szabadnapot akkor hetvegeket. sokat. amennyire csak van penzem. es ha nem is leszek a tipikus keddi bena bulikon.. de hetvegen minimum egy ejszakat vegig tancolok! aztan majd ugy 30 eves koromban elkezdek ferre tenni fizubol.. talan.. ha majd ugy gondolom h csalad is kene.. vagy akkor sem. a francba is. a penz nem arra van h tartogassuk. megvan mindenem. ugyhogy most siman magamra koltom az osszeset. lelkem apolgatasara. oszt a tobbi le se b*szom! :D

Nincsenek megjegyzések: