kedd, augusztus 28, 2007

ez mar a veg..

ma nulla eletkedvel ebredtem. nem vot erom megmozdulni sem.. de apu koltott.. ha nem szol tuti h nem megyek be dolgozni.. ugy ereztem halalomon vagyok.



aztan beertem dolgozoba.. es probalok a kagylohoz erni h megmossam a kis reggeli gyumolcsot amire nem volt idom ithon.. es persze h eltortem egy poharat. egy kaveval teli poharat. a fal is kaves volt.. aztan jott 2 pasi segiteni ossze szedni.. erom nemvolt beszelni sem.. el babraltam vele ki ideig.. az ujjam is elvagtam..

munka utan erobik. a vegen: "eees, most relaxaljatok.. gondoljatok valami nyugtato, kellemes, szepre.." probaltam a kolozsvari haverekre gondolni.. elszomorodtam mert messze vannak.. probaltam az ott toltott idore gondolni.. elszomorodtam mert nem lessz tobb. probaltam kocsimra gondolni.. nem lelkeseitett.. egyre rosszabb es rosszabb volt.. vegul azert szomorodtam el mert nem volt semmi kellemes amire gondolhattam volna anelkul h elszomorodjak..


ithon.. ramjott a siras.. nem tudom valojaban az okat.. nezegettem a regi fotokat. amiket meg kolozsvaron keszitettem.. es annyi is volt nekem.

mostmar tuti depresszio. hatarozottan.

terv: 7en meg vagyok hivva egy szulinapra kolozsvarra. ha nem is megyek el ra, kolozsvarra tuti elmegyek egesz hetvegere. ossze kell szedjem magam. ez igy nem mehet tovabb.


egyedul vagyok mint a kis ujjam...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

fel a fejjel:)