kedd, augusztus 14, 2007

ma szep nap volt. hosszu, faraszto, de jo.

agnes szulinapjara ugy nez ki iden mindenki reszerol en vasarlom az ajandekokat...

igyhat ma, a cegtol kuldtek. egesz napos projekt volt.. mert ok pentek ota nem voltak kepesek vasarolni valamit. na meg kulomben sem engedhetem h plusmacit vegyenek agnesnek! mert ok azt akartak! a fonok neni meg nem volt kepes egy egesz kolozsvarban konyvet vasarolni! na lenyegtelen! sok sok kereses utan, sikerult! megvettem a tokeletes ajandekot! es a kolegak is tokeletesen megszerveztek.. es nagyon megleptuk! es kozben meghatodtam h milyen jol sikerultek a dolgok :D es agnes is nagyon orult az egesznek! mindenki szereti agnest! ez mar csak igy van! :)

ithon meg epp kezdtem punnyadni.. aludtam el a tv elott mint apam.. mikor eszembe juyoyy az erobik! ezert el is mentem.. tonkre tettem magam.. es arrol is intezkedtem h folytatasa is legyen. mert mostmar van berletem. ezert muszaj lessz menni! :P


es ma.. erobikon. rajottem h tenyleg le vagyok fogyva. de nagyon. meg egy honap edzes... meg kis stressz.. es pont ugy nezek ki mint 18 eves koromban! ennek nagyon orulok. kicsit ilyeszto.. mert nem tudom mikor tortent a dolog.. de tokjo tokjo!

Nincsenek megjegyzések: