szerda, december 06, 2006

Romania

latta valamejkotok azt a roman filmet h "Moartea domnului Lazarescu"? (Lazarescu ur halala) melegen ajanlom mindenkinek! allitolag kulfoldon is nagy sikert aratott. es csak annyit szeretnek hozza tenni h abszolut realista, minden pont ugy tortenik a roman orvosi maszlagban! az egesz meg onnan jutott az eszembe h ma reggel mikor epp haldokoltam..alig alltam a labamon..el kuldtek rongenre. ami nem is lenne gond, ha meg is csinaltak volna. es igy gyogyszert sem irtak fel. szal meg haldokolnom kell egy napot! ki vagyok bukva! alig elek! es a hulye noszemely aki a dokit helyetesitette valami alergiara tippel! f*t alergia! akkor fajnanak az izmaim, fejem, torkom..stb stb. ? azon kivul meg ki borultam mikor ettem. nem erzem az izeket! az ejjel fel orankent fujtam az orrom, ki kohogtem a lelkem, a hasizmom tul fog tenni rubint rekan ha meg sokat tart a hulesem.. igy nem lehet letezni! segitsen mar rajtam valaki!

Nincsenek megjegyzések: