csütörtök, december 07, 2006

az elso olyan aeroszol cucc ma megvolt! a torkom csipte, a hanyinger majdnem ramjott..de tul eltem! arra kertek h egy oraig ne igyak es ne egyek semmit! gondoltam.. ez kicsit nehez lessz... de mivel anyukam nincs az orszagban.. apukam mindig el foglalt es rohan jobrol balra idegesen, pasim nincs.. szal en kellet be szerezzem a bogyokat! ami nem is lettvolna akkora gond, ha nem allok sorban egy orat csak h szoljanak h nincs az a szirup nekik amit fel irt a doki es probaljam meg egy masik gyogyszertarnal ahol ugy tudjak h van. az a bizonyos gyogyszertar nem lenne messze ha tok egeszseges lennek. igy viszont a vilag vegenek tunt! ott meg szolnak ha csak nem cukros vagyok nincs semmi gyogyszeruk! a harmadik gyogyszertar csak akkor ad receptre ha ki fizeted, a negyedikben sikerult kapnom vegre valahara mindent..csak antibiotikumbol nem kaptam meg az oda irt adagot. egye fene! csak hadd erjek mar haza!
eees vegul, 3 ora rohangalas utan haza ertem, zuhanyoztam (utaltam h hozzam ertek minden fele bacilusos muszerrel meg kezzel, meg rongen gep..stb.) ettem es be kabitoztam magam minden fele gyogyszerrel. aszem most be fekszek az agyba, nezek kis gilmore girls-t es kezdek gyogyulni! :D alig varom h vegre nyugisan setaljak a varosba ugy h nem kohogok es nem folyik az orrom es semmi bajom :D

Nincsenek megjegyzések: