szombat, december 16, 2006

emlekek : )

hogy is felejthettem el megirni!? a szinhazban nem csak a sracokat lattam kardozni.. de lattam a varazslot! gyermek korom szep emleke egy nagyon bena roman tv musor gyerekeknek! amit ugy hivtak h Abrakadabra! ennek a foszereploje, a varazslo, jatszott a tegnapi eloadasban! es mikor fel ismertem.. bekonnyeztek a szemeim :P semmit sem valtozott! es a hangja is ugyanolyan meg minden! es meg mindig k*va jo szinesz! es nagyon kellemes emlekeket ebressztett bennem! nagyon jo erzes volt ujra latni!


(persze aki ismeri ezt a regi musort.. mind azt fogja mondani h tok szar volt! persze h az volt! de gyerekeknek tok erdekes volt,azaz nekem is! ezert el is voltam vele egy ideig.. es attol meg nagyon szerettem! es abban az idoben igazan nem volt jobb! ugyhogy tessek nem le blamalni! :P )

o az! o is hires lett ebbol a musorbol, a gyerekek is! a felnott gyerekeket nem szeretem (valojaban akkor is kevesen voltak kedvenceim :P) de a varazslo meg mindig varazslo! es ha jol tudom meg most is csinalnak eloadasokat a gyerekeknek! :)

Nincsenek megjegyzések: