péntek, december 08, 2006

megatanc


nos, nem tudok sokat errol a musorrol, es aszem a mai az elso resz amit latok belole. maga a musort nem szimpatizalom. viszont az a 2 pasi aki ma tancolt..mmmm. szerintem olyan izgi tud lenni ha egy pasi tud tancolni! tancal mindig le lehet venni egy not a labarol!

azon kivul, az uj bemondo csaj (uj nekem. mert a megasztar elso par reszenel maradtam el ahol Gorog Zita probalkozott..) tokjo. szerintem. legalabb o tud szohoz jutni tilla mellet. es ha szohoz jut legalabb mond is valamit es nem csak van. a Tillaval viszont meg nemtom mi tortent mig nem voltam tv kozelben, de ket bazinagy taska lett a szeme alatt, meg oregedett, es olyan egy borzalmas undor lett a kepen.. h megilyedtem! de komolyan! maskor sugarzott belole az energia es mindig mosolygott meg viccelodott.. mi lett? ra szoltak h fogja vissza magat oszt bele betegedett?!? ;))


az egyik tancolos csajnak meg borzalmas kezei vannak es borzalmasan izgul! hogy akar igy jo tancos lenni? ertem en h adrenalin meg f*om. de akkor is! ennyire?!? nem eloszor tancol kozonseg elott! a 19 eves pasi meg nem tud rendesen nyilatkozni es szoros a melkhaza, a masik pasi tokjo.a masodik csaj meg nem olyan aranyos mint az elso, de jobban tancol. a breakdance-t meg utalom, de most valami tokeleteset ki tudtak szedni belole!


nna! kb ennyi! muszaj volt el pletyoznom es kritizalnom az egeszet mert ezt nem lehet birni! :P

Nincsenek megjegyzések: