szerda, december 13, 2006

karacsonyi fiiling! #2

meg gyogyultam, minden okes, setaltam is egy nagyot! es azt kell h mondjam, h a mi varosunk meses! iden igazan ki tettek magukert! es nagyon szepen ki van diszitve es nagyon kellemes karacsonyi hangulat van! szeretek ithon lenni! csak anyu hianyzik! mondtam is h mondjon fel es jojjon haza karacsonyra..de ugy nez ki h nem teheti... ugyhogy errol is ennyit!

aztan ma kemenyen ram hoztak a fraszt! ugyansi kaptam egy smst kolozsvarrol h holnap leadasom van! ami gaz! mert en csak holnap estere erek vissza, mert meg dokihoz egy utolso vizitet kell csinalni. hivogattam minden fele tanart..aztan valahogy el halasztottam pentek reggelre. de baj meg mindig van.. mert a munkam.. amit ithon csinaltam.. az egy nagy sz*r! nem sikerult! es idore lenne szuksegem! az persze nincs! ugyhogy a pot tervemre bizom magam.. csakhogy az sem az igazi.. ugyhogy most meg fraszolok kicsit..aztan ki talalok valamit! ilyenkor szoktak a leg zsenialisabb otleteim jonni! ugyhogy meg remenykedem!

Nincsenek megjegyzések: