kedd, szeptember 19, 2006



tegnap kaptam par kepet az utolso napjaimrol belgiumban.. tenger.. stb... furdoruci.. szal egyenesen ketsegbe estem mikor meg lattam magam! velem csak az a baj h nagyon jol be tudom dumalni magamnak h csini vagyok..vagy ha nem is de okes az igen! de a tegnapi kepek borzasztoak voltak.. gondoltam (en naiv) h bena foto.. de nem..mert a kovetkezo es az azutani is olyan volt... ugyhogy matol andi fogyizik! kemenyen! szorgalmasan! ma mar hosiesen nemet mondtam egy hazi csokinak! es eddig sikerult be tartani a fogyit! buszke vagyok magamra :P aztan meselem a 13 eves uncsimnak is h szoljon a nagyimnak h el kezdtem fogyizni..erre fel le hulyezet! es mondta h nem kene mert tok jol nezek ki es nem is vagyok kover! nem hittem neki.
elmeletileg karacsonyig nagyon csinos leszek! es nem azert mert bedumalom magamnak hanem mert tenyleg! es meg ruhakat is fogok az en meretemben talalni!
es nem tom miert de most mindenki hulyenek hisz h ekkora hisztit vagtam belole.. mert en nagyon jol erzem magam ugy ahogy vagyok.. de azt senki sem tudja h meg jobban ereznem magam ha fogybek is par kilot...

Nincsenek megjegyzések: