péntek, szeptember 08, 2006

nnnna... most van egy kis idom ugyhogy gyorsan roviden mindent: majdnem mindenbol potvizsgaztattak..de andi el rendezte... na meg el is halasztottak 1 vizsgat... nem volt konnyu jatek.. de meg erte! aztan tegnap nagyon szarul sikerult minden.. es az elet kedvem is el ment.. es ugy dontottem az este h ki megyek a varosba doraval... szocializalodni.. de pont olyan (szar) volt mint amilyenre keszultem.. ma jon kiraly hozzank latogatoba.. na meg bulizni is megyunk ami tok tuti! mar reg vagytam egy bulira.. nem lessz az igazi.. szerintem... de mostmar aszem ugysem fogok talalni olyan igazi regi fele bulit! aztan meg olvasom kemenyen belle de jour konyvet.. majd maskor irok rolla is...

kulomben semmi extra... nem tortenik semmi.. egy kis pikarcnyi pikanteria. az hianyzik most nekem. errol is ennyit mert ha az ismerosok ezt olvasni fogjak le fognak hulyezni.

Nincsenek megjegyzések: