szombat, szeptember 23, 2006


ma buli volt... epp most ertem haza.. tudom.. fiatal meg az ido.. de mikor mar tok jol voltam.. es szoltam is doranak a veszelyekrol (pl: tancolok, vagy bepasizok, vagy telefonalok..ebben az esetben nem ajanlatos andinak kolcson adni a telefont...) ra dobbentem.. (egy hulye kis kliprol amit vetitettek..) h en csomo almomrol le mondtam: pl en mar sosem leszek profi snowboardos, nem tortem ossze senki szivet, nem voltak nagy dramak az eletemben.. nem voltam kis lazado tiny,nem tortem el semmim gyermek koromban, nem voltak soha rossz jegyeim..ha igen ki javitotam, nem buktam meg soha.. nem voltak el marad t vizsgaim.. mindig mindent magamban el inteztem.. mindig jo kislany voltam. nem mintha bannam.. de hirtelen ugy ereztem ha most meghalnek bannam mert nagyon sok mindenrol amit el terveztem, le maradtam.. es aszem lassan a nagy karierrol is le mondtam..ugy ertem a nagy varosi eletrol.. arrol h ismert leszek, h mindenki tudni fogja ki az az andi... annyira el szomorodtam h haza is jottem... dorat ott hagytam egy masik andreaval...

de kulomben doraval azert jo bulizni, mert mindig vip-kent visznek be.. nem kell sort alni.. nem kell igazolvanyt mutatni(ami tok degradalonak tunik.. de hatekony a kis koruak ellen..), es mindig azt az asztalt kapjuk amelyket akarjuk.. meg akkor is ha epp foglalt.. na meg asztalhoz kiszolgalast.. ait normal korulmenyek kozott nem csinalnak :D
a rossz az egeszben az, h ez egy masfele buli mint amilyenekben regen jartam a csajokkal. regen arrol szoltak a bulik h ha nem is volt asztalunk, le pakoltuk a cuccokat es buliztunk hajnalig mig mar alig voltak emberek. a mostani buli meg arrol szol h ulunk, iszunk es ki dumaljuk a pasikat. unom. errol ennyit. kulomben tokjo volt.. ma este reggae este volt, es a harmadik pohar bor utan mar nagyon jol ereztem magam... aztan arra is rajottem h hogy lehet konnyen bemutatni andit: mikor a csajok ballagtak..nos, a mostani torzshelyunkre mentunk bulizni 1et. es meg ittuk az osszes bort. voltunk is egy paran.. de az az igazsag h keves borjuk volt.. azota is ha be mutatnak valakinek.. valahogy igy szol: tudod, volt az amikor meg ittak az osszes bort a barbol egy ejszaka? nos, o kozuluk valo... ez van bassza meg! a bor a leg egeszsegesebb ital... es meg finom is... es kulomben is nagyon kellemes hatassal van az emberre.

mind1. majd oktober elejen mikor vissza jovok meg mutatom doranak az en fele bulis ejszakakat, es meg latjuk melyk a jobb. eeeen, hatarozottan a tancikalos estere szavazok.

holnap megyek haza, pihizek, es gyujtom az energiat a sok bulikra! kotelezo feladat!

kulomben nagyon ilyeszto dolog az h tudod ha most meghalnal bannad mert sok mindent nem csinaltal eletedben amit el terveztel..

na nem baj... majd ez is el mulik. nyugi emberek.. andi szerintem most csak ittas meg almos. holnapra minden okes lessz! eddig ugyis meg voltam gyozodve arrol h minden szep es jo es nem banok semmit! csak kozben nem vettem eszre mennyi minden kozbejott! de most ezt abba hagyommert lassan bele megyek a reszletekbe...

na jo ejt mindenkinek..

Nincsenek megjegyzések: