hétfő, szeptember 04, 2006

hetvegen megvolt a tiny nagy szulinapi bulija..de csak a csaladdal..mert az igazi bulin nem leszek itt...amit nem is banok...nincs kedvem kiskoruak kozott bulizni!

aztan lehet megint hulyenek fogtok nezni..de mondtam h a pasija bukik ram..aki hatarozottan kiskoru! nos..a tegnap meg fogta a kezem...mikor szalltunk i a kocsibol..nem mintha nem letvolna masfel meter hely meg..de o csak a kezemben tudott kapaszkodni! ami meg nem is annyira a gaz..ahoz kepest h tiny elott mind mondja h milyen jo hatsom van abban a nadragban amiben ep vagyok...vagy h nem is vagyok kover! de meg duci sem!(nem kell figylemen hagyni azt a tenyt h a pasi csak a teltebb noket szereti!) ja es mikor mentek a strandra hiv mint az orult! h mennjek mar en is! es az asztalnal is mellettem ult! a vegen mar tiny is szolt h mennyire udvarol nekem a pasija! es az este meg a varosba is ki neztunk..az ithoni torzshelyunkre...errol csak annyit h k megint vagot egy hisztit!

es ma meg kaptam a valaszt egyik mail-emre ami nagyon meg nyugtatott..ugyanis a tanarno azt mondta h akar mail-ben is el kuldhetem a vizsgam .. :D
mar csak 2 tanart kell elintezzek valahogy meg a heten!

Nincsenek megjegyzések: