vasárnap, április 13, 2014

tortenesre van szuksegem

a sok semmitteves a halalom!

mar a vilag osszes filmjet megneztem. mindenkivel (akivel akartam) talalkoztam.
buli megvolt. nosztalgiazas is. kolozsvar is.

nagyon mennek vissza :(

mostanaban stalkerbook-on (aka facebook) elek. de ott sem tortenik semmi.
a 9gag-en is vegig neztem korulbelul az osszes letezo mindent.

az hogy kitalaltam megvaltoztam es nem irok mar naiv hulyepicsa postokat az ugy nez ki nem fog megtortenni. foleg 2= ketto pohar bor utan. (ferjem szerint nem vagyok hulyepicsa.tobb mint valoszinu ez is resze annak hogy ferjem lett)


ez persze azon sem segit hogy ilyenkor szoktam tul sokat beszelni ahoz akihez nem kene. illetve olyasmit amit nem kellene. de az is lehet hogy csak blogolas lesz belole :D es akkor mindenki jol jar :D

Nincsenek megjegyzések: