vasárnap, április 13, 2014

endless shades of women

egyik ismerosom most kezdte el olvasni a hires 50 shades konyveket. ertsd: mar a masodik kotet vegen tart.
en mar reg tul vagyok mind a harom koteten. nem vagyok buszke ra, de be kell valjam: lefoglalt.

ugy nez ki a "kinky fuckery" minden not foglalkoztat.. mert ferfit meg nem hallottam beszelni rolla. ketlem hogy egy ferfi is elolvasta volna.


de mi az oszinte velemenyem rolla?
nagy resze a konyvnek aberracio, tobbi resze reklam.
 
mese. legalabb ne mondta volna az irono hogy ferjerol ihlette a foszereplot. mert a ferje nem a legjobb kulsorol. aztan az agyaban mi porog le az mar reszlet kerdese, de minden a kulsorol indul.

lefogadom a filje csak roszabb lesz.

es a csomo no akinek tonkre ment kapcsolata, illetve hazassaga (egy idobe nagy dramak voltak vilagszerte a konyv miatt) az csak maganak koszonheti. szerintem tudni kell mi a kulombseg a konyv es realitas kozott. aztan felhasznalni ami maradt az egeszbol.

amit meg semmikepp sem ertek: miert mindenki a ferfi foszereplovel problemazik, mindenki vagy utalja vagy imadja. de senki sem panaszkodik a noi foszereplore aki szerintem katasztrofa. szinte minden masodik tettevel felduhitett. na de lehet ha nem igy lettvolna akkor nem tunne annyira fantasztikusnak Mr. Grey? :)

Nincsenek megjegyzések: