vasárnap, április 13, 2014

kulsosok

miert van az ha ferjnel van az ember elvarjak tolle hogy elzarkozzon a vilagtol?
miert van az ha netalan-tan Helsinki-n keresztul jovok haza es epp az ottani ismerosom eszembejut(aki him nemu) akkor az csakis valami rosz gondolat lehet. a baratnom szerint.

miert neznek furan ram ha nem ferjemmel megyek bulizni? ha egyszer nincs itt. emlekezetem szerint nem igertem olyasmit hogy elzarkozok mindentol. persze. mindennek van hatara. de nem tehetek rolla hogy pasikkal valahogy mindig konyebb szot erteni mint nokkel. azthiszem errol amr irtam. 

es azt sem dijjazom ha buliba eldontik rollam, megjegyzem olyan szemely aki akkor lat eloszor, hogy en a tipikus ithonfelejtett feleseg vagyok akinek ferje kulfoldon dolgozik o meg ithon kieli magat. hat nem vagyok az. ugy erzem a buli sok embernek mas fogalom.

tobbek kozt a ferjem valasztotta a ruhat amibe menjek. o nem is szeret bulizni. ugyhogy szerintem orult is hogy inkabb itt intezem el az ilyen vagyaim :))) amit valasztott kihivobb es elonyosebb is mint amit en terveztem :) hat nem o a tokeletes ferj?

annak ellenere hogy meg ithon is forgot velem a vilag, semmi olyat nem tettem amit bannek. ezt masok is tanusithatjak hogy kolozsvaron anno egyetemista koromban sem fogtam vissza magam de nem is tuloztam el megbanassig. neha magasabb hatarokat szabok magamnak mint ami kotelezo. foleg azert is mert az a par alkalom mikor minden hatart eltoroltem, azt sosem hasznalta ki az aki kelletvolna. es nem is ertelektek.

"It's not who you wanna spend Friday night with. It's who you wanna spend all day Saturday with. Do you know what that feels like?"

Nincsenek megjegyzések: