hétfő, április 14, 2014

az a baj...

szeretem a valtozatossagot. sokmindenben. pl: hajam, ruhak, napi foglalkozas, munka, zene(ez csak felig igaz mert a regi kedvenceim meg mindig a listamon vannak), emberek, idojaras, hejek, stb.

de van, amiben nagyon nehezen fogadom el a valtozast. pl: 
- szamitogep/leptop = nemszeretem formatalni mert felek az ujjtol..
- kaja = nagyon unalmas vagyok ha kajarol van szo
- szobam = mindennek megvan a helye. egy centivel sem mashol. ebbe beleertem azt is hogy nemszeretek koltozni
- telefon halozat es mas szolgaltatok. sosem valtottam meg. nem tudnak jobbat ajanlani hogy megerje. ebbe nagy reszben a fodraszat is benne van. foleg miota en is praktizalom, mert most latom a hibakat. a hajam marpedig tokeletes kell legyen.

- ez a lista nagyon hosszu lehetne.



most hirtelen ugy erzem nagyon unalmas kategoriaba vagyok. csak neha, olj ritkan bator. nade ha tudom hogy az ujj az javamra valna, akkor siman valtok. mert ausztraliaban azt mondjak :
"Change is as good as a holiday" :)

Nincsenek megjegyzések: