vasárnap, március 22, 2009

tortentek dolgok...

- befejeztem a buvar kurzust. kiderult hogy erzekeny szinuszom van.. ezert nehezen birja a fulem a dolgot.. es az orrom is verzett meg a vizalatt.. de semmi panik. azt mondtak normalis ha erzekeny a szinusz. igyhat azt mondtam fasza. es lemerultunk megegyszer. nem faj. (kiveve a fulem) csak eleg kellemetlen mikor a maskban latod a sajat vered.. aztan levizsgaztam es lett engedejem. egyik fulem meg nem tert magahoz. de erre is azt mondtak meg egy nap. remelem nem tobb. nagyon szar bedugult fullel elni!

- lattam/fogtam a kezemben capa tojast, usztam sok kicsi hallal, szembeneztem egy masik fele nagyon baratsagos hallal, es szerintem fogytam jo par kilot. kib*szodt nehez a felszereles!

- hetvegen voltam a csaladdal egy nagyon szep helyen, a paradicsomban: Nelson Bay. olyan szep partok, olyan szep helyek!



- ja es megneztem a mirros cimu filmet. mar nagyon reg akartam latni. egyedul neztem meg. es arra a kovetkeztetesre jutottam hogy nem a legjobb a kategoriajaban! a reklamja ilyesztobb volt mint a film!

- voltam a "sivatagban" ami nem is sivatag csak egy nagy halom homok :P



- delfineket is lattam. nagyon aranyosak. viccesek. de az emberek megviccesebbek mikor kezdik hogy: "uuuu! aaaa! uaaaa!".



nagyon szeretek itt lenni! szerintem a vilag egyik legszebb helye. vissza akarok jonni!

Nincsenek megjegyzések: