péntek, március 13, 2009

szabadido

ma szabin vagyok. ami azt jelenti volt kis idom feltolteni fotokat a masik blogra. nem csinaltam semmit mas :D nagyon jo erzes!

tegnapelott voltunk barbekjun.. ahol probaltam langost sutni.. aha. persze. nem tudom hol volt az eszem mikor tudtam alig egy oram van hogy ossze dobjam es hagyam kellni is.. es kulomben is felholtan csinaltam.. (tudom tudom gyenge kifogas) es azan 10 embernek megsutni.. hat nem volt a legjobb otlet. nem sikerult. nem kellt meg.. nem volt az igazi.. de megettek.

tegnap meg sutottem nudlit meg gombocot. kivetelesen jol sikerult. azt mondta az uncsim hogy a nudli meg finomabb mint ahogy az anyukaja csinalja. ami nem semmi. ugyhogy kezdem jobban erezni magam. ugyanis a langos kicsit letort..

es ma esteee, it's friday night. szoval buli! remelhetoleg hoszabb mint az utolso.
ja es azt hiszem holnap is buli de csak a csajokkal. ma 4esben bulizunk: az uncsima felesegevel, en es a volt lakotarsuk. ami enyhen kellemetlen erzes mert vele fizetetnek mindent. es kicsit olyan erzes mintha randin lennek. sosem szerettem ha a pasik fizetnek nekem mindent. ha meghivnak egy italra az mas. rendben van. de kulomben nekem kell fizetni mindent hogy eleg fugetlennek erezzemmagam. ennyi. azthiszem ennyirol szol.

a heten az uncsimmal dolgoztam. 2 napot. hulla voltam, ugyanis epitkezesen kell besegiteni. restauralas. ugyhogy a viragkertet festettem le bitummal.. ablakot smirgliztem.. meg ilyenek. muemlek.. es a pasi olyan precizen ujjit fel mindent rajta hogy szerintem egesz sydneyben nincs meg egy ilyen tokeletesen rendbeszedett haz! ami nem gond, sot! legalabb tudom hogy barmikor van munka ha penzre van szuksegem. most sincs de ugy gondoltam kiprobalom.

jovo heten kezdem a buvar kurzusom. ha jol tudom 3 nap vagy ilyesmi es kapok engedejt!
es ha egy hettel tobbet maradk, akkor van eselyem elmenni a nagy koral zatonyhoz buvarkodni! ezt meg el kene donteni. eleg gyorsan ha lehet...

Nincsenek megjegyzések: