hétfő, március 02, 2009

az van, hogy..

nagyon jol erzem magam itt. nem hianyzik semmi othonrol. ezt mar valoszinu irtam elozo par sorjaimban is.
igy kene legyen? igy kene erezzek ha szerelmes lennek? foleg eljegyezve? ennyire jol kene erezzem magam nelkule? ennyire nem kene hianyozzon?

kaptam egy telefont sajat szammal meg minden (egy kis pink motorola) de nem adtam meg az othoniaknak a telefonszamom. nem akarom. ugy dontottem ezt a kis idot csak magamra szanom. es lehetoleg elszakadok az othontol es mindentol ami ahoz kapcsolatos. persze a lanyokkal meg tartom a kapcsolatot.. de az mas. a csaladrol beszelek.

lehet csunya reszemrol.. de most egoista leszek. aztan haragudjanak meg.

pasim mar vagott egy hisztit meg valami fura sms-eket kaptam a telefonomra amit nala hagytam hogy hasznalja el a perceim.. annyira nem erdekel..
volt egy olyan ido amikor ossze omlott egy vilag bennem. mar nincs mi ossze torjon. ha le tudja reagalni jo, ha nem, kiderul hogy elsiette a leanykerest.

1 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

Nekem most úgy tűnik, hogy te túl hamar egyeztél bele ebbe a házasságba, mintha egy mentőöv lenne számodra, mintha félnél attól, hogy társ nélkül maradsz és akkor mindenbe bele kell kapaszkodni, ami kicsit is jobb az átlagosnál.

Hajrá, ne sajnáld az időt magadtól :)