vasárnap, március 08, 2009

roviden...

annyi minden tortent! olyan keves ido alatt!

voltunk bulizni! nagyon jol ereztem magam! voltam egy fesztivalon.. "mardi gras" let's celebrate gay people festival! nagyon vicces volt! majd kepeket is toltok fel. mar nem igerem. de 1x meg fog tortenni. :P

voltam mar 3 tenger parton. rak voros voltam.. mostmar kezdek barna lenni..

idom nincs irni ide. mindeig tortenik valami..

ma peldaul egy olyan baratnonek a szuleinel voltunk, aki miota megismert azon dolgozik hogy itt marasztaljon engem kb vegtelning. a szulei egy naaaaaaaaaaagy hazban laknak. ami valamikor regen bank volt. erdekes. nagyon erdekes. szulei muveszek.. mindenhol rendetlenseg es sok kicsi apro dolog.. amiket valoszinu hogy en is gyujtenek.. rengeteg ember mert ezek is 4en vannak testveren ha nem 5en.. nem vagyok tisztaba vele.. es ugy nez ki mindenkinek van minimum 2 testvere.. eleg furcsa itt hogy nekem nincs.
sosem akartam testvert. ezt ha jol emlekszem szuleimnek is kifejtettem meg anno..

ma "szabad" napom volt. ami azt jelenti hogy senki sem intezgette a programom. ugyhogy setaltam egy nagyot es elmentem vonattal a nagynenimekig. ahova ugy gondoltam elsetalok majd az allomasrol. aha. fraszt. itt tavolsagok vannak b*szki. ezert el kellet jojjenek ertem autoval.

holnap megint munka. es jovo hetfoig mar mindenem be van programavla. minden egyes percem. le irattam veluk mert en nem vagyok kepes eszbe tartani.

ja es ma megkerdeztek tollem mi hinyzik legjobban othonrol. az a baj hogy nem tudtam valaszolni.. es hirtelen csak a szobam.. es az autom jutott eszembe. szeretem az autom.
ez egy kicsit szomoru.. hogy csak az auto jutott eszembe..

Nincsenek megjegyzések: