hétfő, július 28, 2008

megvan! megvan! megvan!

hihetetlen!
de megtalaltam! 2 napja keresem ujj kedvenc fulbevallom. es most par perce megtalaltam!
eskuszom hogy mar mindenhol megneztem.
es most, mikor anyukam ugy dontott kidoja a szemetet.. ugy gondoltam megis megnezem az utolso leheto helyen is. a nagy kupacot szet kellett szedjem. de megvan. komolyan. nekem annyira hihetetlen! de megis!


nem, nem undorodom tolle. mar reg fulembe van!
en most olyan boldog vagyok!
:D :D :D

ja, amugy kb egy het mulva lessz fogszabajzom! :D nem is kell bantsak egyik fogam sem. es relativ hamar rendbe hozzak. rosszabbra keszultem! :D

az uncsi gyerekenek latogatojaban is voltunk ma. meg mindig borzasztoan aranyos.. igy 5 naposan!

jo nap ez a mai

1 megjegyzés:

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

Neked fogszabályzót? De hisz tökéletes fogsorod van. Vagy csak nem látszik rendesen, eltakarja az irdatlan nagy napszemüveg? :D