vasárnap, július 27, 2008

ez is megvolt

tuleltem. tuleltuk. jo volt. eleg gyorsnak tunt. pedig hajnali 4kor ertunk haza.

valahogy iden eloszor, sikerult jol osszeszednem a kulsom erre a lagzira. es mindenki oda meg vissza volt. meg a menyasszony is arrol aradozott hogy milyen jol nezek ki. pedig nekem kelletvolna ezt mondanom neki. kivetelesen nem tetszett a menyasszony.. sem a ruhaja.. sem a sminkje.. semmi.ez gaz reszemrol? nem mondtam el senkinek paromon kivul :D
kuloben en is jol ereztem magam a boromben, azon kivul hogy faztam a fantasztikus legkonditol, es hogy eloszor eletemben volt meg valakinek olyan cipoje mint nekem. ami kulomben kivetelesen kenyelmesnek bizonyult. (nem a kis tokeletes amit mutattam. egy masik ujj cipom :D). lehet nem is velem van a baj hanem a cipokkel amiket hordtam eddig? lehet hogy nem is lenne olyan nehez magassarkuban jarni?

aztan
azt hiszem ez lessz az a lagzi amelyktol fogva utalni fogom az osszeset. mindnekinek az volt a fo problemaija hogy mostmar en kovetkezem. illetve "mi". hogy ezt honnan vontak le?!? parom erre ugy reagalt: "nembajcsak. megyunk mi meg temetesre. ott majd en is fogok olyat mondani hogy na mostmar te kene kovetkezz.." tudom. kicsit morbid. de borzasztoan idegesito ha rad szeretnenek tukmalni ilyesmit.

maga a lagzi nagyon tipikus volt:
- othon- kormenet- eskuvo- lagzi megszokott sorrendben a kajaval
- ott volt manyika neni, aki vegig enekelte az egeszet. foleg ha a zeneszek pihentek
- reiser- ek akik vegig tancoltak
- a Janika bacsi, aki a zongoran felejtette a borotvajat, a zongorat meg elloptak (ezert nem borotvalkozott)
- a Wili bacsi aki vegig ivott es hulye poenokat sutott el

mar telyesen olyan erzesem volt mintha az lenne a munkam hogy lagzikba jarjak (nem mintha nem lehetne.. csak kicsit maskent). tudtam mindenki kovetkezo lepeset. eleg csaladias erzes volt.

es vegul miert erdemes neha lagziba menni?
megismertem azt, aki orszagunkat kepiseli a dakkar-on. egesz szimpatikus. van egy ket olyan dolog amiert letasliznam.. (peldaul volt peruban es nem is erdekelte, nem akart szetnezni, csak a motor a lenyeg) de kulomben rendben van. kiderult hogy ismerem a nojet. o is szimpi. es megtudtam sok erdekes dolgot. mint pl: igenis megalnak pisilni ha szukseguk van ra.

Nincsenek megjegyzések: