kedd, július 22, 2008

megkaptam a vilag legtokeletesebb cipojet!

a pasim megvette almaim cipojet!

az ugy volt, hogy kb 3 honapja megpillantottam a kirakatban! tokeletes volt! csinos, noies, classziku, egyben modern, es pikanteriaja is volt. felprobaltam. kenyelmes volt! tokeletesen nezett ki a labamon.



aztan sok idon keresztul, csak almodozni mertem rolla. es mikor mar a jo kis olcso ujj cipom is megvasaroltam, ami szep es jo es meg tudtam engedni magamnak, akkor meg mindig az volt az almom hogy valahogy megsporolom ra a penzt es megajandekozom magam. ugyis kozeledik a szulinapom...

a pasim megunta hogy mindig olvadozom ha elmegyunk a kirakat elott.. eloszor abban egyeztunk meg, hogy csak bepotol az araba. aztan elmentunk, es megvette.

valoszinu igy ranezesre nem is olyan hiper szuper. de nekem, maga a tokeletesseg! ennel szebbet nem is lehet kitalalni!

na de. azota a pasim azzal buszkelkedik mindnekinek hogy vett nekem menyasszonyi cipot. nem vicces. egyaltalan nem vicces. tudom en hogy tenyleg olyan kinezete van, de az nem jelent semmit. nem megyek ferjhez! punktum!

de nagyon orulok neki! minden nap megcsodalom :D :D :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tényleg gyönyörű! Egyszerű, egyben izgalmas masnitól. A színe is meseszép! Viseld egészséggel és elismerő, irigykedő pillantásokkal ;)

andi írta...

kosziii! :*