vasárnap, november 25, 2007

zenelo macskahaz

a macskakba zert jo jarni.. mert tokjo erzes mikor a pincercsaj dupla martinit hoz sima helyett.. mert valaki kuldte nekem.. vagy a multkor mikor az egesze asztal fogyasztasat duplaztak! :D

mar csak valahogy azt kelletvolna megtudni hogy az ari pultos pasi volt.. (mert azt mondtak hogy a haz vendege vagyok.. illetve a pult mogul kaptam..) vagy valami bena pincer.. tegnap este ugy dontottem nincs kedvem pofara esni ugyhogy nem kerdeztem semmit... pedig annak a pasinak vicces feje van.. az exem is mondta hogy olyannal tudna engem elkepzelni. es en egyetertek vele :D

Aniko latogatasa nagyon jo volt. pedig a varosba kiruccanas valahogy most is punyadt lett.. de majd szilveszterkor szerintem bepotoljuk! mivelhogy iden is veluk szilveszterezunk agnessel! ami azert tuti, mert nagyon nagyon jo a tarsasag! es a buli. meg minden! es ami iden megtutibb, az az hogy hegyekben leszunk, sok sok hoval! :D mar alig varom!

Nincsenek megjegyzések: