csütörtök, november 22, 2007

roviden

szoval
vegre ithon. sajat szoba. sajat gep, sajat net! :D meg nem tokeletes.. de jo uton halad minden..

ex pasimmeg mindig probalkozik es meg mindig benan csinalja mert csak maganak art..

a pasi. aki eselyes volt.. az ugy nez ki hogy nem ertem mit akar meg szerintem o sem tudja. illetve en basztam el mar megint. nemtom. lenyegtelen. le kell surgosen foglalnom az agyam valaki massal mert igy megorulok. lehet direkt csinalja. nemtom. a lenyeg: valahogy mindig sikerul olyan pasit talalnom akit nem erdeklek..

ez mar csak igy megy nallam.. ezetr alszok macskaval es szerintem ezert esett ketsegbe anyam mikor macskat hoztam haza es nem pasit.

fizetes emelest megkaptam. nem nagy osszeg.. de most legalabb ott tartok ahol kellene. ugy nez ki sinen van a dolog. az autoval jarkalasom is fizettek.. szerintem most minden kolegam utal.

Nincsenek megjegyzések: