vasárnap, október 21, 2007

velux rulz

az van, hogy a velux, penteken szervezett egy kis megnyitot egyik epuletnek amit mi (a cegunk) tervezett es epitett.
kis primar bacsival csevegtem es kajaltam.. meg a spanyolokkal akik a befektetok.. es igen, jolesett hogy a szemeim dicsertek minden mondatukban.. de azert mast is tudok mint pislogni. es az ilyen szemem fele bokokat mar valamikor 14 eves korom ota mind kapom. ugyhogy ha ilyet hallok mar komolyan elegem van es semmi esely mar jo pontot szerezni nallam.



a fotoim ugy nez ki hogy a velux felhasznalja majd katalogusban.. ha ugy gondoljak eleg jok. nem, nem fizettek meg erte.. en meg vagyok olyan idetlen hogy nem kerek. de ma, mikor atadtam a fotokat, megleptek. komolyan mondom.. kaptam tolluk ajandekot. megkoszontek. es ezzel, ezek az emberek mostmar kerhetnek tollem akarmit. foleg hogy az ajandekszatyorban is tokeletes dolgok voltak:
- usb 512 mg. ami nemsok de tokeletesen nez ki. es kulomben is
- usb kabel

- post-it cetlik amiket imadok

- kis notes amit ugyszinten imadok es aminek tokeletes feher lapjai vannak. annyira szep hogy sajnalni fogom hasznalni

- rotring

- kulcstarto


kulcstarton kivul, mind meghatott.
imadok mindent ami pappir/ irka/ ceruza meg baratai, elektromos dolgokat meg plane. en ezentul akar ingyen is dolgozom nekik. komolyan. imadom oket.

velux rulz! ;)

1 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

:)) olcsón megkaptak