vasárnap, október 28, 2007

es maaa.. sok ( )

ma ugyes voltam. reggeliztem (ami kotelezo program), voltam kavezni par barattal.. pasik. (kocsog, egy volt tanarom, egy volt osztajtarsam.. es annak egyik rokona. vicces hogy nem felejtenek ki.. pedig csak pasik voltak. 4en..) aztan ebedeltem (ugyancsak kotelezo program), kicsomagoltam a cuccaim a haznal (ami mar egy kezdet.. ha internet is lessz, bekoltozom! az kb egy honap ha minden jol megy..) es vegul vasaroltam! minden fincsi dolgot. pl citromot. 2 kilot!

imadom az ujj bazinagy gardrobom! tokeletes! mar latom is magam reggelente ahogy felkomasan besetalok es nezem fel orat a polcokat.. aztan ha sikerult feloltozni setalok a valfak kozott es kivalasztom a tokeletes kabatot.. meg cipot.. oo, igen. kell nekem az a gardrob. remelem belefer mindenem :P remenykedjunk..

Nincsenek megjegyzések: