vasárnap, október 28, 2007

meglepi nekem, meglepi nekik.. 1,2,3

pentek este kaptam egy erdekes telefont.. a kolegamtol. egyik nagyon kedves kolegamtol. meghivott kolozsvarra. meg akkor este ejjfel korul indultunk is. nem tudtam nemet mondani 3 okbol:
1. mar nagyon nagyon hianyzott kolozsvar!
2. ingyen vittek, hoztak.
3. megleptem a baratnoim akinek ugyanugy hianyoztam.

nagy fejfajassal indult az egesz.. remenykedtem hogy buli lessz a vege. de vegulis( buli nelkul) tokeletesre sikerult az egesz! ugyhogy valamikor 3 es 4 kozott kolozsvarra ertem. Irina baratnom vart. pletyo 100al, mig mar nem birtam nyitva tartani a szemem.. aludtunk 3 orat.. es aztan kavezas varosban!
1. az angyalokban nemjo benezni pont nyitaskor. kicsit kesobb okes. ezt eddig is tudtuk.. de illene mar eszben tartani!
2. setalni gondok nelkul kolozsvar utcain jot tesz testnek es leleknek!
3. fotozni magad baratnokkel 3 ora alvas utan, nemjo otlet!

kave megvolt vegul mas helyen.. fotozas is megvolt.. Laurat is lattam, es persze vasarlasok is megvotlak :D alig 8 orat voltam kolozsvaron, de a lelkem repdes a boldogsagtol!
kolozsvar olyan felszabadito. nincsenek kotelessegek.. nincs kotelezo orarend, kajalas, vagy akarmi mas.

a kolegam vegig rohogott rajtam. mert ahogy beertunk a varosban.. meg az allomasnal lattam egy ismeros pofat. aztan a varosban megszolaltam mikor ejjeli4kor setalt egy par, hogy niiii! szeep emberek! es normalisan votlak feloltozve!

a baratnoim meg nagyon elszalltak! nagyon nagyon. egyszoval: tokeletesek! olyan jo erzes neha olyan lokott emberek kozt lenni mint en.. nagyon jo.

most aszem regenyt is tudnek irni arrol hogy mennyire jo volt nekem az a par ora. kolegatol meg egy csokit is kaptam. ezt nemtom minek. na de mostmar abba hagyom.
jo volt! nagyon jo volt! :D

Nincsenek megjegyzések: