szerda, január 31, 2007

ma nagyon buszke voltam magamra! csinaltam reggelit a pasimnak (amit kulomben nem szoktam), es eleg jol sikerult eletem elso szilvas gomboca! ugyhogy boldog is lettem egybol.. nem figyelembe veve az izomlazam (mert tegnap olbe tartottam dominikot par percig.. es hat megnott a gyermek.. mondjuk nincs meg egy eves..de mar jar!) es a hatfajasom.. ugyancsak dominiktol!

minden remekul is ment, mig el nem buszkelkedtem vele felix baratomnak, aki azt mondta h a szoknya, magas sarku es fozes utan mar csak a gyuru es a gyerek hianyzik! a fraszt hozta ram! ugyhogy lehet egy jo ideig nem fozok teannal tobb semmit! nem mintha bajom lenne a hazassagal meg a gyerekekkel (azon kivul h meg kicsit fraszolok az otlettol), de most veletlenul sincs meg itt az ideje! es aszem egy okes pasira is varnom kell meg par evet.. na lenyegtelen. ma ugyes voltam es pont! :D

Nincsenek megjegyzések: