hétfő, január 08, 2007

ki koran kel...

ma, hajnalok hajnalan, keltem, ossze szedtem magam, es el setaltam a nyomtato cegig. aztan vartam 2 orat mig a bacsival csinaltattam jopar probat es mig el fogadhato eredment mutatott. es vegul meg vartam mig az elso 5 centit ki nyomtatta a hatalmas nagy extraszep nyomtato! :D

igen, ma vegre valahara el kezdtem nyomtatni a fotoimat a kialitasra! :D meg is hatodtam mikor lattam azt a par centit.. es olyan jo erzes volt! igaz, kicsit tobb lessz a szamitottnal, de mostmar nincs vissza ut! ha ehen halok akkor is meg csinalom! :D

boldogsagomban meg nem csinaltam ma semmit! ithon ultem es Gilmore Girls-t (Szivek szallodaja) neztem! es most ugy gondoltam h elegge faj mar a szemem ahoz h tovabb nezzem, ugyhogy postolok egy gyorsat es eszem valamit.. nemmitha ehes lennek..

Nincsenek megjegyzések: