szerda, január 24, 2007

:D

igen, megvolt a nagy kiallitas megnyitom! mindenkinek tetszett! mindenki oda meg vissza volt a kepekert, es meg a muvtori tanaromnak is (aki naaagy kritikus) tetszett!

szoval jol sikerult minden, azon a par masodpercen kivul amikor dadogtam... ja es mindenki csodalkozott az uj kulsomon.. persze rogton miutan fel ismertek..mert mindneki azon volt h el setaljon mellettem..volt aki nem is 1x meg is csinalta.. mig le nem szolitottam oket es rajottek h az aki fel fejjel
magasabb mint altalaban, magassarkuban es ruhaban, az en lennek.. vicces volt.. persze panikoltam rendesen.. egy vizsgamon sem paraztam ennyit! es csomo fotos volt, mindenhonnan vaku fenyek.. jo erzes volt! :D boldog voltam, es vagyok! minden jol sikerult!

es a nagy parazas fenypontja az volt, amikor 5 elott par percel oda ertem es meg senki sem volt! (es elmeletileg 5kor nyilt volna a kiallitas...) de senki senki! aztan mar nem tudtam
allni a sarkaimon.. kezem labam remegett, ez beszeltem ha kellet, ha nem. mindenrol! azt hiszem nem is tudnam az egeszet rendesen leirni.. a lenyeg: nagyon jo erzes volt! es meg viragokat is kaptam.. na meg egy uveg martinit a lanyoktol! :D

a hely pedig ilyen volt:


es ilyen lett:
na milyen?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó de jóóó, mostmár tudom, kitől kell megkérdeznem: a belső szobában, pont azon a falon, ami a második képeden van, a balról a második fotót milyen városban fényképezted? mert azon vitatkoztunk ma a csoporttársaimmal, hogy az a Főtér-e vagy sem. Volt még egy Temesváros tipp is.. :)

Ui: szerintem mi pont a tárlatmegnyitó után érkeztünk vagy 20 perccel. Ma volt, ugye?

andi írta...

egyikotok sem tippelt jol! ;)) a fotok mind belgiumban keszultek! de orulok h valaki egyaltalan fel figyel rajuk!

andi írta...

es a megnyito 21en 6kor volt :P csak par napot kestetek..