csütörtök, július 30, 2009

ok. roviden

lemondtam az eljegyzesem.
par honappal korabban:
- el mentem nyaralni ausztraliaba
- megismertem valakit
- az elso par percben felrugta a port az ithoni volegenyem
- ott en meg ugyesen igyekeztem elfelejteni hogy letezik. mert jo volt nekem
- soksok idore ra hogy en mar reg ott voltam es dolgoztam, az akit en megismertem nagyon jofej embernek bizonyult
- o megadta az osszes letezo jelet, en nyomultam, o engedte magat. tisztaban volt az egesz szituacioval
- hazaertem es az elso par percben amit egy autoban toltottunk en elmeseltem mindent (probaltam mar onnan csak nem akarta hallani)
- kovetkezett sok sok het veszekedes, depresszio (jelenleg is van belole eleg), stb stb
- most az ausztral pasi europaban nyaral. mar jo ideje. jelenleg magyarorszagon. es ugy nez ki ket het mulva talalkozunk pesten.
- az ex volegeny nyaral hegyekben de hivogat, en vigyazom a galambjaira es nem beszelunk az ugyrol
- kozben az ausztral szolt hogy ne eljem bele magam a dolgokban

jelen: kovetkezik egy atlagos nyaralas pesten. az ausztral csakoval aki nem tudom miert de annak ellenere hogy azt jelenti ki nem akar semmit, hovott szigetezni vele. lehet mert nincs kivel menjen a koncertekre. amit ketlek mert 10 agyas szobaban lakik. mind1. fo a negativ hozzaallas ugyebar.

ez a tortenek sokkal sokkal hosszab. pl mert a husvetot egyutt toltottuk a hegyekben az ausztral pasival. ja es laktunk egyutt egy hetig.. az egy kicsit extrem hogy laktunk de ott aludt parszor.. es feltetlen bemutatott mind az osszes tizenvalahany baratjanak es a noiknek. es egy bulin is voltunk ahol nyilvanos helyen fogta a kezem es csokolt is.

ja kozben olyan is volt hogy a mostmar ex volegenyem olvasta a mailjeim es minden mast. tudott mindenrol. aztan irt neki is mailt.. kavarta a szart. ugyhogy most ez a helyzet.. nagyabol.

7 megjegyzés:

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

egy pasinak az egyik legelviselhetetlenebb gondolat, hogy le legyen kotve elete vegeig. legalabbis a magamfajtanak. ugyanakkor meg kell egy stabil pont az eleteben. ezt a ket erzest szinte lehetetlen osszeegyeztetni, egeszen addig, amig az egyiket fel nem adja. vagy a stabil pontot vagy a kotetlenseget. es ugye mindkettot kurva nehez feladni, legyen az alomno az a no, a szabadsag az edes marad. ugyanakkor meg kurvara szar tud lenni egyedul ucsorogni tegyuk fel karacsony estjen, vagy akar egy szurke kis hetkoznapon is.
mindaddig amig ez az ambivalens allapot tart, teljesen ellentmondasos lesz a csako, este magahoz huz, reggel meg ellok. kell valami ami kipattintja ebbol a lehetetlen allapotbol, ami megadja a szikrat. van aki sosem eri el onmagatol ezt a szintet, egy kulso behatas nelkul. errol mindig az jut eszembe, hogyan fogtak makit a benszulottek? banant egy ketrecbe jol megkotve, bemegy a maki, es nem engedi el a banant mindaddig amig mar keso, a benszulott razarja a ketrecajtot. latja, hogy jon a benszulott, latja hogy veszely fenyegeti, de ott van a banan a kezeben, es eszeveszetten markolja, teljesen elveszitve az onuralmat es hidegveret.
van aki nem tudja elengedni a szabadsag erzetet, egeszen az utolso pillanatig, egeszen addig, amig utolag ra nem jon, mit sem er vele, mert akkor mar reg elvesztette azt amit ez szolgalni hivatott, a boldogsagat.

andi írta...

na de. epp arrol van szo hogy a volegeny nem enged el.. de azert bant, a masik meg normalis hogy igy viselkedik miutan egy volegeny ir neki mailt. tolle nem kert senki semmit. semmi elkotelezetseg. itt en vagyok az aki elegge tart a vegleges elkotelezetsegtol.. nem tartok. felek. ez a jo szo ra.

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

csak az ausztral viselkedeset probaltam szubjektiven alatamasztani. kicsit dramaira sikerult, sajat eleterzesek miatt.
az hogy emailt kapott, semmilyen mertekben nem hinnem hogy befolyasolja.

hogy te mennyire tartasz a vegleges elkotelezettsegtol, azt nem tudom. ha eljegyzest terveztel valoszinuleg azert olyan erosen nem. ugyanakkor meg csak ott motoszktal benned a kisordog. viszont te nem maradnal bent a ketrecben, mar elengedted (majdnem) egyszer a banant:)

andi írta...

:) nos, en sosem terveztem eljegyzest. o tervezte mar evek ota. es mikor mar lattam hogy most vagy belehal vagy igent mondok, ugy gondoltam miert ne.. ugysem fog semmi mas erdekesebb tortenni velem itt. az ausztral meg majd kiderul miert ilyen. szerintem (es a legjobb ismerosei szerint is) o most igazan nem az az ember aki fel az elkotelezetsegtol. :) nem mintha el letvolna kotelezve azzal hogy talalkozik velem par napra. semmi tobrol nem volt szo.

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

ugy vettem ki az irasodbol, es ez megint csak a sajat szubjektiv benyomasom, hogy te elvarod az ausztral csakotol, hogy igenis akarjon valamit. es rosszul esik az, hogy, ugy viselkedik mint aki nem akar semmit. semmi komolyat. most hogy a komolysagot mennyire hangsulyozzuk ki, ez mit is jelent tulajdonkeppen, nem tudnam teljesen behatarolni. eppen annyira komolyat, hogy az jelentsen valamit szamara is. nem kicsit. valami nagyobbat.

ez a "miert ne, hisz ugysem" meg eleg szomoru. kicsit olyan tőgymeleg allapotnak tunik, ami jo is meg nem is, de semmikeppen nem rossz. mindig ugy kepzeltem hogy ket ember kapcsolata a szenvedelyekrol szol, valami olyan eleterzesrol szol ami kurva jo tud lenni amikor jo es nagyon szar amikor szar. egy ilyen tőgymeleg szitu szamomra elkepzelhetetlen.

volt valamikor :). sajnos be kell latnom, hogy igenis ez az elet. ez tortenik az emberekkel a hetkoznapokban, ez ami preponderens, tehat ezt kell ertekelni. az elet nem a viragvasarnapokbol all, hanem a tobbi haromszazakarhany napbol.

andi írta...

:) hogy rosszul esett az egy dolog. mert vegig batoritotta az egeszet. nem beszeltem be magamnak.
a masik meg mar tul vagyok azon hogy miert ne hisz ugysem. az megvolt. es ebben a szituacioban csak egy egyszeru igazan kellemes, par napos nyaralasra keszulok mar en is. semmi tobre. :)

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

jo taktika :). a kerdes mar csak az, ha megis meglepetesek ernenek, az kellemesen vagy kellemetlenul fog erinteni a tovabbiakban?