szombat, július 04, 2009

dolgoznom kene...

ezert inkabb irok a tortentekrol.
csak egy par dologrol ami kimaradt a blogrol..

elvegeztem a mesterim. sikerult utolso pillanatban (termeszetesen) kinyomtatni a munkaim, kiallitani expora es megvedeni a komisszio elott. nem volt vicces. nem voltak eleg jok a munkaim. tudom. hiaba mondja barki is hogy dede.
elbenaztam.
de sikerult, befejeztem. minden rendben. igaz hogy nem lett 10es, csak 9es (ami azt jelenti eleg gaz volt) de a lenyeg hogy augusztusban kaphatok pappirot arrol hogy elvegeztem

es akkor hajra scholarship. vagy felveteli orvosira. vagy ilyenek.
es igen. szerintem is poen hogy majd doktor fenykepesz andrea leszek.

tobbek kozt a suli befejezodott. marmint az ahol tanitok. szoval csak az internetes munkam maradt. ez nem is lenne baj.. ha nem lennek problemas. most rengeteg idom van delutanonkent. programom nincs. nyar van es bent ulok a hazban. ja es meg mindig szenvedek. lassan azt fogom gondolni (mint ahogy valoszinu ti is) hogy atmentem emoba vagy valami ilyesmi.

a napok azert gyorsan telnek. nagyon gyorsan. rettentoen gyorsan.
ja es hiztam 5 kilot miota hazajottem. nem is jon hogy elhidjem mennyire sok ido eltelt azota.
ja es volt egy enyhe balesetem kolozsvaron. semmi gaz. de kicsit elgondolkodtatott a karman. na jo. valojaban egy katasztrofa film gondolkodtatott el: My nam is Earl.
eleg primitiv. de jo kikapcsolodni vele! koszi Kinga! :*

kozben megszuletett Amber gyermeke (uncsim gyereke. naluk voltam Oz-ban)
Chloe-nak hivjak. nagyon szep nev. az az igazsag hogy ezt magamnak neztem ki ezt a nevet. marmint az en jovendobeli gyerekemnek. dehat ez van. nem voltam eleg gyors.
nagyon nagyon nagyon szep kislany! illik hozza a szep neve is. eloszor mondom azt egy ujszulotre hogy szep. de o tenyleg az! a szulei is azok. most akkor o hogy ne lenne?!
kulomben lehet ketyeg a biologiai oram. barmit csinalok netten, oda bukkanok ki hogy vagy menyasszonyos barmit nezek, vagy baba szobat.. szerintetek nem korai ez egy kicsit?!?

pedagogiabol 10en van vegso vizsgam. na kb. ennyi. a pasis problemakat majd maskor irom le. jobb nem gondolni ra. pedig lehet ha leirnam sokat segitene...

1 megjegyzés:

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

akkor írd le. aki nem ismer, úgysem ismer, aki meg ismer azok mind ismerik a pasis problémákat is. legalábbis én így sejtem