csütörtök, május 21, 2009

most kb az van...

miota haza ertem probalom befejezni ezt az eljegyzosdi dolgot..
igen. pontosan.

o nem engedi. hogy ezt mennyire lehet nem engedni/hagyni ez hosszu sztori. nincs kedvem beszelni rolla.
farszto. de nagyon. elhasznaltam az osszes gyujtogetett erom..

kozben baratok reg megelegeltek. tudom.

de nekem tenyleg nincs mar erom.

tegnap megfaztam.. estere ugy kivoltam bukva nem tudtam mozogni. gondolkodni sem. zombi voltam... reggel le estem a lepcson.. tobbek kozt nem vagyok kepes megirni a diszertaciom. ami eleg gaz.

es megszakitottam minden kapcsolatot ausztraliaval. kaptam egy mailt amiben igencsak kifejtik mennyire genya vagyok. es igazuk van.

ugyhogy most onsanyargatassal, csokival, eperrel es coldrex-el apolgatom magam. csendben. egyedul. szerintem most megszakitom a kapcsolatot mindenkivel egy idore. lehet tobbet irok majd ide.
mindenki jobban jar..

(f*szom. nem hiszem el hogy egy par hete vagyok ithon de mar depresszio kornyekez..)

Nincsenek megjegyzések: