vasárnap, május 17, 2009

andi nem tunt el :)

csak nagyon sok mas minden lefoglalt..

peldaul az opera jo volt, aztan a hegyekben husvetoztunk.. eletemben eloszor motoroztam, meglatogattam a muveszeti egyetemet sydneybol.. es meg sok mas ilyen kis "aprosagot" csinaltam.
mint peldaul azt hogy munka elott, egyik reggel egy haaatalmas pokot talaltunk a hazban.. azt mondtak allitolag megrezo, de nem tudja atharapni a bort. attol meg ugyanolyan ilyeszto volt. es akkora volt hogy nem gondoltam letezik olyan spray ami megolne. ennek ellenere volt. szegeny.. az volt a nap amikor ugy dontott ongyilkos lessz..

tobbek kozt szerelmes lettem. errol nem tudom ha irjak vagy sem. valoszinu mar igy is az emberek eleg rossz velemennyel vannak rollam. azok akik olvastak eddig...

es nem vagyok biztos hogy a vilag kene tudjon ennyire aprolekosan mindnerol.

Nincsenek megjegyzések: