szerda, augusztus 20, 2008

voltam is meg nem is...

ugy nez ki iden is eljutottam vasarhelyre. igaz hogy kb egy honapos kesessel, de ott voltam.

nem weekend telepen. lagziba. eletem legunalmasabb lagzija. pedig ok voltak a legszebb par akiket lattam eddig. na de egy lagzi megsem lehet szorakoztato.. ugye.. akkor nem lenne lagzi. cserebe eletemben eloszor voltam a vartemplomban.
a menyasszony is elbogte magat. nagyon szep volt. minden.

az utrol most ne beszeljunk, halalosan faraszto volt! de az autom ezt is kibirta.


aztan parajdon is voltunk, meg szovatan is. mar evek ota nem jartam arra.
na meg a gyilkostohoz is el kellet ugorjunk. mert utoljara kb 13 evesen lattam.
nem valtozott semmi. illetve most csonakaztunk is rajta.



es kivetelesen, szulinapomon, nagyon jol ereztem magam. iden nem buliztam, nem vartam el semmit ettol a naptol. lehet pont ezert tokeletestre sikerult. furodtunk a medve toban, aztan elszundiztunk a napon, seta szovatan, kaja parajdon, aztan ut haza. az utban csak az a kb fel ora volt jo erzes amig atmentunk kolozsvaron. fura, de meg mindig ott erzem igazan othon magam mint szatmaron... viszont eldontottem hogy nem koltozom vissza. marcsak azert is hogy megmaradjon ez a kellemes erzes. ne rontsam kellemetlen emlekekkel. ez igy pont jo. dolgozni barhol lehet. kolozsvar maradjon meg igy nekem.



ja es a medve to sem valtozott. sot. semmi sem azon a videken. na jo. lebontottak egy hazat es most valoszinu oda b*sznak/epitenek egy jo par szaz emeletes modern hulyeseget.


meg vadkacsak is voltak. lehet hogy hulyeseg amit most irni fogok, de nem morbid egy kicsit ezen a (gyilkos) ton csonakazni? tekintve az allitolagos tortenetere..

Nincsenek megjegyzések: