vasárnap, augusztus 31, 2008

jovok. varj ram. lelekben mar veled vagyok

huvos van, de sut a nap es a fenyek tokeletesek.

olyan nosztalgias allapotba kerultem hogy mar faj. manikuroztem, idot vesztegetem a gep elott a nagy semmivel, olyan zenet hallgatok mint kolozsvaron annakidejen, az asztal is ugyanaz.. a billentyuk.. csak a szoba mas...


azthiszem a nyaralassal kapcsolatos dontesem konyu lessz. kolozsvaron fogom tolteni. felteve hogy valaki kibvir engem minimum egy hetig.
feltetlenul meg kell nezzem a tokeletes sarga fat a Pasteur utca vegebol. es feltetlenul le kell setaljak a botanikus kert mellett..

arrol nem is beszelve hogy kolozsvaron 3 nap alatt annyit alkotok majd mint szatmaron egy ev alatt. ez a varos nem tesz jot a karieremnek.

:) marcsak napok kerdese. alig varom. kolozsvar az en masodik othonom. megis othonosabban erzem ott magam mint itt...

Nincsenek megjegyzések: