vasárnap, június 15, 2008

miert nem irok mostanaban...

kedves Felmeri Peter ur, azt szokta mondogatni nekem hogy bisztos nagyon jol megy nekem ha nem irogatok.. sajnos a dolgok maskepp allnak.
az ugy van hogy...
3 helyen dolgozni kib*szott sz*ar.
rohangalni mint az orul megrosszabb.
+ megerkeztek az uncsim meg menyasszonya Sydney-bol.

roviden az elmult par naprol:
- megvolt eletem elso kiallitasa a diakjaimmal! bemutattak, en mondtam par szot a kiallitasrol, dicsertek, es vegul megkaptam eletem elso viragcsokrat diakoktol! nagyon jo erzes volt! :)
- a mesteri vizsgaimmal idere vegeztem.. az is kissebb rohanasbol allt.. mert utolso percen mindig megvaltoztatnak valamit.. na de megvolt. remelhetoleg jo vege lessz..
- pluszmunkaim ithonra is megvoltak, vegre eredmenye is lett! :)
- az uncsim, akirol nagyon sokat hallottam eddig, de most latom eletemben eloszor, nagyon szimpi ember! es a menyasszonya is az! Michael (illetve csaladban Misike) es Amber. Pont ugy neznek ki mint egy amerikai film fohosei.. szepek, kedvesek, szerelmesek, beutazzak a vilagot.. most epp nallunk maradnak kb oszig. voltak mar thaifoldon, kinaban, kubaban, new yorkban, mindenfele szigeteken es meg sok mas erdekes helyen. en is szeretnek ilyet csinalni. fel evig uton lenni es beutazni a vilagot! :D
na lessz ez meg igy sem! ;)

ja es egyuttal gyakorlom az angolom. mert a lany nemtud magyarul csak angolul. Misi meg tud valamiket. ugyhogy en tartom szoval egesz nap a kedves Ambert, mert hogy csaladban csak en tudok angolul beszelni.. nagyon aranyos, nagyon kedves! azt mondja sokmindneben magat latja bennem.. ezt most jol meg aszondtam.. na remelem ertheto volt :P

most meg megyek kavezok egyet agnessel, mert mar evezredek ota nem csinaltunk ilyet, kipletyozom magam, es megebedelek nagyimeknal, ahol ujbol varnak az ausztralok hogy forditsak, vagy legalabb beszeljek hozzajuk.. :P

Nincsenek megjegyzések: