hétfő, június 02, 2008

csak mert az onbizalmam nem fogyik :P

volt nekem egy olyan bejegyzesem majus 10. 2006an hogy ilyen szeretnek lenni:


aztan volt valamikor 2007ben egy olyan hogy jo uton haladok. de kommenteket nem szimpatizaltam, ezert ki toroltem az egesz postit. most ujjra irom. mert elertem celom. sot! szerintem jobb is mint a foton levo neni hasa :P


persze dol az onbizalom. ugyhogy kommentelhet barki barmit. aki utal, az jobban fog. aki mar hozza van szokva a hulyesegeimhez, az fel se fogja venni(ezt a postot az ismeroseim nagyon fogjak utalni.) lenanak meg csak annyit: lehet 70 kilosan is jolkinezni ;)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

haliho, az mar jo h macera nelkul lehet firkalni. szoval a 2 kep -- sztem szamit az is h ki hany eves es az is hogy felul hogyan nez ki az ember lanya. (amit nem tudok eldonteni h esetleg ki huzta be a hasat...) ...es a fogyokura ...hat inkabb helyette egy normalis etrend. (csak veletlenul tevedtem errefele a web-cafe.ro oldalrol)

Névtelen írta...

meg annyit hogy ha fogyasra adod a fejed ... mindenhol fogysz ... a melleid is.

andi írta...

:)) az etrendemrol nem irtam. nem mondom hogy a legjobb, de nem csinalok a fogyibol sem gondot. tokelestesen megvagyok elegedve azzal amirol azt mondjak hogy behuzott has.. majd egy nap lefotozom behuzva is hogy latszon a kulombseg. es az hogy mindnehol fogysz.. hmm. ki gondolta volna. :)) csak a kis libak gondoljak hogy a fenekuk megy le es semmi mas. ez most nem az a kategoria.
arrol meg hogy ki az ember lanya csak annyit, hogy mindigis problemaim voltak azzal hogy tul sokan ismernek azok kozul akik olvasnak. ninncs kedvem tagitani a kort. de kulomben a tobbi reszre sem kaptam meg panaszt :))

Névtelen írta...

Jézus március, bomba nő vagy! hidd el, az én hasam nem ilyen, de a dundik között (egyelőre) én is bombának érzem magam :D Feladtad a leckét :)
P.S.:Én örülnék, ha lefogynék a D kosaras mellekről egy B-re :D most teljesen új lendületet kaptam :)

Névtelen írta...

Has nem behúzott, hülye, aki ezt mondja. De részben feszített. Látszik a sok meló. A fenti képen lévő luk hasa nekem szexibb, mert kevésbé izom. Egy nő ne legyen izom.