kedd, június 03, 2008

kluzsu sziti

es akkor most legyen ujj post hogy tereljuk mar el a figyelmet arrol az idetlensegrol amit utoljara irtam magamnak...

tegnap a kis tokeletes autom, eloszor lepett kolozsvar foldjere. kibirta az egesz kinzast. nem ecsetelem, de nem unalmamba volt szar neki. hosszu mese. a lenyeg az, hogy ez az auto, arra van hogy a gazdi tulelje a nagyvarosi eletet. nem arra hogy embereket, csomagokat szalitson kolozsvarra. pont.

ma elso vizsgamon, annyira boldogan mentem, mint annak idejen anatomia kurzusaimra :D amiket imadtam! :D konyebb volt mint gondoltam.

aztan vegig lazsalas. mert vegre megengedhettem magamnak hogy ne csinaljak semmit. de igazan semmit. szoval a baratnevel jol eltoltottuk az idot. setalassal, vasarlassal, pletyoval. borzasztoan faraszto ez a plaza cica elet. nem ertem masok hogy birjak. nemhiaba buktam ezt a szerepet is... na de annyi baj legyen.

Nincsenek megjegyzések: