csütörtök, január 10, 2008

ma

sms dupla c-tol. nemtom honnan ez a hirtelen erdeklodes. lenyegtelen.

en osztogattam a fizukat ma az irodaban. nemjo otlet. nagyon nemjo otlet. 1. mert elbenaszom. es 2, mert megint rajovok mennyire nem ertekelik a munkam.
decemberben hiaba hajszoltam magam agyon. semmi plusz penz. nuku. es az irodabol meg mindig en kapom a legkissebb fizut. meg a titkarno is tobbet kap. meg az is aki csomot hianyzik, mikor meg van, nem csinal semmit.
es milyen jo hulyenek lenni! mert olyan fasza volt 3an es 4en dolgozni! nagyon tuti volt! meg is erte mint lathattuk!

aztan rajovok hogy milyen vagi szinglinek lenni. nincs egy pasi meg lathataron sem, aki eljonne velem felfujni kocsikerekem. mert en nem tudom... lehet reggel nem lessz mivel munkaba menni.

tobbek kozt arra is rajottem hogy ujjevi fogadalmaim elbasztam. mert 2 volt, de egybeutkoznek. ha fogszabalyzo, tuti nincs lkakzi. ha lakzi, nincs fogszabalyzo. valahogy maskepp kell megoldanom a lakast varosban. (ez a lakas varosban agnestol indult valojaban. ezt sem fogom elmagyarazni)

azt mondjak amit szilveszterkor csinalsz, azt fogod egesz evben csinalni. tavaj boldog voltam, fotoztam es buliztam, tokeletes szilveszter volt. olyan evem is volt. most szilveszterkor borzaszto egyedul ereztemmagam, depis voltam, sirtam, aztan leittam magam hogy hamar agyba jussak. fasza evnek allunk ele ugy erzem..

Nincsenek megjegyzések: