péntek, december 21, 2007

utolso munkanap - ossze vissza post

utalom a SANEPID-nel dolgozo hulye nembert aki nem erti meg tizedjere sem hogy mit kell csinaljon! ma ossze vesztem vele. szerencse hogy lessz kis vakacio es nemlatom egy ideig.

andi borzaszto erzekeny meg mindig. ma voltam varoshazan.. bankban.. mindnehol kantaltak.. andi elerzekenyult. a libabor utan rogton kovetkezteka konnyek... aztan hosszu mosoly egesz nap. :)

most decemberbe nagyobb fizut kaptam.. + karacsonyi bonuszt.igaz hogy tegnap meg orultkent dolgoztunk agnessel mint a gyarban.. de nekem megerte.meg vagyok elegedve egy ideig.

milyen hulye otlet hogy "moara cu noroc" nevet adj egy etteremnek? olvasta valaki azt a konyvet rajtam kivul? vagy mindneki kihagyta azt a reszt amikor a foszereplo megoli a feleseget aki megcsalja aztan megoli a szeretot es vegul orult pillanataban nekirohan egy fanak es meghal. ha kinek jo ez? (lehet nem pont igy volt de nagyabol :P )

nincs pasim.. ezert csokival dagaszto magam par hete.. kiloszamra.. komolyan. rengetek csokit eszem. 2 tonnas leszek a jovo evben!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha nincs pasi-jön a csoki.valahonnan kell az az endorfin.. :)