vasárnap, december 02, 2007

szuleim es a pasik..

most neztemmeg szomszednenisek ujj jelenetet. es hat en csak azt tudom mondani hogy a szuleim meg pont az ellentete az egesznek.

mondjuk az utobbi idoben rajottem kitol orokoltem nemnormalis oldalam. hat tolluk. kimastol? hazunk szine alapjan.. kiderult.. a szuleimnemnormalisak. ez a leg konkretabb dolog. tobbi kis aprosagrol ne is beszeljunk.

pl. mikor macskat vittem haza anyam alig akarta befogadni. merthogy miert nem viszek haza mar vgre egy pasit es nem macskat.
hetente kb 1x megkerdi mi ujjsag.. pasik.. ilyesmi.. van? nincs?!? miert nemmegyek ki hetvegten varosba?
mesel olyanokrol akiket megismert munkahelyen es ugy gondolja szimpatikus lenne nekem.
apu nemmer szolni soha semmit az ilyesmirol. de ha vegre jon hozzam pasi latogatoba latom ahogy mosolyog a bajussza alatt :D
utoljara anyu azert hivott fel telefonon (en kozben irodaban dolgozok mint allat) hogy elmondja milyen jokepu pasi jott beinstalalni az internetet. es hogy en is eszrevettem milyen jokepu? naaagyon jokepu. ugye szimpatikus. ;))

szoval ezek lennenek a szuleim..
viccesek. nagyon viccesek.

Nincsenek megjegyzések: