csütörtök, december 27, 2007

Keso Boldog Karacsonyt mindenkinek!

na megvolt a Karacsony is...


iden eloszor, 9 ev utan, anyukam is volt. es iden eloszor, sok sok ev utan, voltak kantalok is.. nagyon szeretemha tele van a haz emberekkel! 1xcsak megjelentek vagy 15en.. ha nem 20an.. nem szamoltam de tudom hogy dupla sorban alltak a puszihoz. es nagyon nagyon jo erzes volt! meg akkor is ha az ex-em egesz csaladja.

aztan megvolt a tipikus reggelizes, sok sok edesseg! :D sok bena romantice film... mind olyan amit mar lattunk minimum tizszer!es vegul csalad latogato.. hogy aztan varosban toltott estevel tegyek veget az egesznek. persze nallam is voltak ithon. megittak az osszes vorosbort, mefustoltek a hazat, kiboritottak kis bort, es eltortek egy szeket.. nem mintha ezek problemak lennenek, mert nagyon vicces volt az egesz :)) es szerintem ezert is vagyok az egyetlen csaj akit szoktak hivni varosba. mert folyamatosan hallgatok. de az az igazsag hogy szohoz nem jutok tolluk! nagyon jol elvoltak egymassal. es most minek ne elegedjek meg azzal hogy halalra rohogom magam! meg ha beleszolnek a vegen kiderulne hogy tenyleg szoke vagyok ;))

ezektol erzi az ember hogy karacsony van. (na nem csak de ez mind lenyeges!)

kocsog (akivel belgiumban voltam) karacsonykor minimum egy orat tartott telefonon.. hogy aztan masnap el is jojjon szatmarra. es miutan szerelmet valott nekem telefonon meg hivott egy italra. aztan marius is mind hivogatott ki varosba, meg az unokatestvere is.. hogy a vegen a harmadik haver kerjen tollem telefonszamot. amit nem kapott meg.. de volt egy probalkozasa amivel szerintem ev vegeig cukkolni fogjak ;)) ex nyomul. nagyon. es nem adja fel.


ajandekokat persze hogy utolso percen szereztem be.. es meg mindig nincs meg mind :P karacsonyfat ugyszinten. 24en delutan sikerult megtalalnom az igazit. es tokeletes. mint minden evben! :D

na kb ennyi volt az utolso par napban. aszem nem meseltem tul lelkesen..de na.. lefarasztottak :P

marcsak a csajokkal kene talalkoznom :D

Nincsenek megjegyzések: