vasárnap, szeptember 23, 2007

mi zu? nesztek zzz:.

nincs sajat gepem. utalom.

a kocsimment mar 110el. en vezettem csak h ferre ertes ne essek!

kolozsvar meg mindig nagyon bejon es nagyon jo ott lenni! a csajok nagyon szep lakasba koltoztek, es az ut meg mindig faraszto.

a fotozasrol meg most csak annyit hogy most hetvegen ugy dontottem prosti leszek. marmint ebben a szakmaban. ugyertem szar munkat sok penzert. roviden; lakzi fotos leszek. faraszto. borzasztoan faraszto. de most ugy erzem minden munka lehetoseget elvallalok. es mikor mar nem birom, abba hagyom. vegulis fiatal vagyok. miert ne hasznalnam ki az osszes idom. nna. a lenyeg: nekem tetszenek a fotok amiket keszitettem. az unnepelteknek nemtom mennyire de szerintem jok!

cicam hiper szuper ugyes, mindenki szereti. egereszik egesz nap! de az agyban alszik anyuekkal :P

ja es hianyzik az ex-em. ennyi.

na meg most hetvegen megjott a kedvem a ferjhez meneshez. sot a gyerekek is aranyosak voltak..

Nincsenek megjegyzések: